Στις μέρες μας η φράση «επηυξημένη πραγματικότητα» (augmented reality) είναι μεν συνώνυμο της πρωτοπορίας σε επίπεδο ψηφιακών εφαρμογών, αλλά αποτελεί ένα θολό και ανεξερεύνητο «τοπίο» για τους περισσότερους -ακόμα και για εκείνους που τη χρησιμοποιούν. Αν προσπαθήσουμε να ορίσουμε τι σημαίνει για εμάς η φράση «επηυξημένη πραγματικότητα» θα λέγαμε ότι είναι:
-ο ψηφιακός τρόπος αποτύπωσης μιας πραγματικότητας που δεν υπάρχει!
-η πραγματικότητα (σε ψηφιακό επίπεδο) που επιθυμούμε εμείς να προβάλλουμε.
-ένας σύγχρονος-πέρα από τα συνηθισμένα- τρόπος να δούμε ενδιαφέροντα αντικείμενα ή δρώμενα.
-ένας συνδυασμός παιχνιδιού, γνώσης, διασκέδασης και ενημέρωσης σε συναρπαστικό περιβάλλον.
Τα περισσότερα-ή αν προτιμάτε τα ευρέως διαδεδομένα- συστήματα «επηυξημένης πραγματικότητας» στις μέρες μας χρησιμοποιούν έξυπνα κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες, για να προβάλλουν με εντυπωσιακό τρόπο όλη αυτή την πληροφορία. Μπορούν να μετατρέψουν σε παιχνίδι μια βαρετή διαδικασία, όπως είναι τα ψώνια στο σουπερμάρκετ, ή να κάνουν πιό έντονη και συναρπαστική την εμπειρία π.χ. της επίσκεψης σε ένα από τα κορυφαία μουσεία του κόσμου. Τοποθετούν τον άνθρωπο στο κέντρο του ενδιαφέροντος (ανθρωποκεντρική προσέγγιση) και προσφέρουν πολλές φορές ακόμα και προσωποποιημένη πληροφορία. Στόχος δικός μας είναι ο σχεδιασμός -λειτουργικά και αισθητικά-της κάθε εφαρμογής, ο εμπλουτισμός της με στοιχεία/ευκολίες που να εντυπωσιάζουν τον χρήστη, ο έλεγχος και η κατανομή του περιεχομένου, η υψηλή διαδραστικότητα και το συνολικά θετικό πρόσημο από τη χρήση της. Σκοπός μας, επίσης, είναι να δημιουργήσουμε εφαρμογές υψηλών προδιαγραφών, προσαρμοσμένες απόλυτα στις απαιτήσεις του πελάτη μας (tailor made apps). Την ίδια στιγμή διασφαλίζουμε την αυξημένη συμμετοχή του τελικού χρήστη στην εμπειρία, ή τις εμπειρίες, που προκύπτουν από την χρήση τους. Κλειδί της επιτυχίας μας είναι η εντυπωσιακή, έξυπνη και λειτουργική προβολή περιεχομένου (εικόνες, κείμενα, ηχητικά δεδομένα, video κ.α.) σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προδιαγραφές που θέτουν οι πελάτες μας.